Στα προηγούμενα διαφημιστικά, η Apple είχε επικεντρωθεί σε τρία χαρακτηριστικά του iPhone όπως τη μουσική, την ιδιωτικότητα και τις φωτογραφίες. Σειρά τώρα παίρνουν η ασφάλεια, οι επαφές και η απόδοση της συσκευής, όπου και στις τρεις περιπτώσεις το iPhone εμφανίζεται να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία. Με την εκκίνηση της νέας καμπάνιας στις αρχές του μήνα, η εταιρεία εγκαινίασε και μια νέα ιστοσελίδα στο apple.com/switch παρέχοντας πληροφορίες στους Android χρήστες προκειμένου να τους πείσει να κάνουν τη μετάβαση στο iPhone και το iOS.
Η Apple δείχνει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο σενάριο αυτό από τη στιγμή που οι πωλήσεις του iPhone παρουσιάζουν πτωτική πορεία ενόψει και των νέων μοντέλων που αναμένεται να κυκλοφορήσουν το Φθινόπωρο. Άλλωστε ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος αλλά και στελέχη της Apple, έχουν επισημάνει αρκετές φορές κατά την ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων, τον αριθμό ρεκόρ χρηστών Android που κάνουν την μετάβαση, κάτι που δείχνει το μεγάλο ενδιαφέρον της εταιρείας στον τομέα αυτό για την περαιτέρω αύξηση πωλήσεων του iPhone.
Site: 9to5mac
ΣΧΟΛΙΑ (212)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση