Η εταιρεία Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) δημοσίευσε την ανάλυση της πάνω στις πωλήσεις του iPhone στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής για το τέταρτο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς.

Κατά τη διάρκεια του Q4, ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων αφορούσε στο iPhone 8, ενώ μόλις ένας στους πέντε πελάτες της εταιρείας από το Cupertino κατέληξε στην αγορά της ναυαρχίδας iPhone X των $999.

Από τον Οκτώβριο έως στον Δεκέμβριο, τα iPhone 8 και iPhone 8 Plus σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις ενώ όπως μπορείτε να δείτε οι πωλήσεις των iPhone 7 και iPhone 7 Plus αποτέλεσαν το 25% περίπου των συνολικών πωλήσεων. Αρκετά καλές πωλήσεις σημείωσαν και τα iPhone 6S και 6S Plus αλλά και το iPhone SE, το οποίο παραδόξως σημείωσε περισσότερες πωλήσεις φέτος από ότι την ίδια περίοδο πέρυσι.

Σύμφωνα με την Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), το iPhone X δεν κατάφερε να φτάσει σε πωλήσεις τις άλλες ναυαρχίδες επειδή λανσαρίστηκε πιο αργά από ποτέ άλλοτε και επειδή η τιμή του ήταν πολύ υψηλή.

Ένα ακόμη χρήσιμο συμπέρασμα που προκύπτει από την ανάλυση είναι η ανταπόκριση των πελατών της Apple στις μεγαλύτερες οθόνες. Έτσι, οι μισές από τις συσκευές iPhone που πωλήθηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2017 είχαν οθόνη μεγαλύτερη από 4,7 ίντσες, το μεγαλύτερο ποσοστό που κατείχαν ποτέ. Μπορεί η εταιρεία Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) να μην ανακοινώνει νούμερα, ωστόσο λέγεται πως το iPhone X το τέταρτο τρίμηνο του 2017 σημείωσε σύμφωνα με την εταιρεία Canalys περίπου 29 εκατομμύρια πωλήσεις (η Canalys υποστηρίζει ότι ήταν το best-selling smartphone επίσης, κάτι που δεν υποστηρίζει η CIRP).

CIRP1.jpg.06190880aff652b4d871d41df88aeb38.jpg

GSMArena