Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το πρόβλημα αφορά «ένα πολύ μικρό αριθμό συσκευών iPhone 6s» και στον οποίο παρατηρείται ξαφνικό κλείσιμο κατά τη διάρκεια λειτουργίας. Η απενεργοποίηση γίνεται σε τυχαία διαστήματα ενώ στη συνέχεια σύμφωνα με άλλες αναφορές, αν ο χρήστης επιχειρήσει να ανοίξει εκ νέου τη συσκευή, εμφανίζεται το μήνυμα για πλήρη αποφόρτιση της συσκευής και ανάγκης σύνδεσης με φορτιστή.
Αν έχετε αγοράσει το iPhone 6s το δίμηνο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2015 όταν και η συσκευή πρωτοκυκλοφόρησε, η Apple προτείνει να επισκεφθείτε το πλησιέστερο Apple Store ή κάποιο επίσημο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής των συσκευών της, προκειμένου μετά από έλεγχο του κωδικού (serial). να ακολουθήσει αλλαγή μπαταρίας. Η αλλαγή πραγματοποιείται δωρεάν ενώ αν κάποιος είχε προχωρήσει νωρίτερα σε επισκευή εξαιτίας του προβλήματος, η Apple επιστρέφει το ποσό των χρημάτων που ο κάτοχος της συσκευής είχε καταβάλει.
Το νέο πρόγραμμα επισκευής της Apple για το iPhone έρχεται το ίδιο διάστημα με την απόφαση της εταιρείας να αναλάβει την επισκευή προβλήματος της οθόνης του iPhone 6 Plus που εμφανίζεται μετά από κάποιο καιρό, με την εταιρεία όμως σ' αυτή την περίπτωση να θεωρεί ότι αυτό είναι αποτέλεσμα εξωτερικής ζημιάς και για το λόγο αυτό να ζητά $149 για την επισκευή του.
Site: Apple
ΣΧΟΛΙΑ (74)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση