Πάνω που όλοι πίστευαν ότι το iPad Pro θα αποτελέσει εμπορική επιτυχία, σύμφωνα με την IDC (International Data Corporation) πούλησε περισσότερα τεμάχια από ότι τα Surface 3, Surface Pro 4 και Surface Book μαζί.
Σύμφωνα λοιπόν με την έκθεση Worldwide Quarterly Tablet Tracker για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, προκύπτουν δύο ενδιαφέροντα στοιχεία: 1) ότι το iPad Pro ξεπέρασε σε πωλήσεις τα Surface 3, Surface Pro 4 και Surface Book την περίοδο των διακοπών και 2) τα standalone tablets (συσκευές που δεν διαθέτουν αποσπώμενο keyboard) έχουν πεθάνει ή τουλάχιστον... πεθαίνουν.
Συνολικά, η αγορά των tablets εξακολουθεί να έχει πτωτική πορεία, παρόμοια με αυτή που γνωρίζει η αγορά των PCs, αλλά μέσα στην ύφεση, οι συσκευές 2-in-1 και τα tablets με αποσπώμενο πληκτρολόγιο αυξάνονται σημαντικά.
Από τα νούμερα που έδωσε στην δημοσιότητα η IDC προκύπτουν τα εξής:
- Το τέταρτο τρίμηνο του 2015, οι αποστολές tablets έφτασαν τις 65,9 εκατομμύρια, πτώση 13,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι
- Οι συνολικές αποστολές tablets για το 2015, έφτασαν τις 206,8 εκατομμύρια, μείωση 10.1% σε σχέση με τις περσινές αποστολές των 230,1 εκατομμυρίων
- Οι αποστολές των tablets που αποσπώνται από το πληκτρολόγιο έφτασαν στο ψηλότερο σημείο, με 8,1 εκατομμύρια συσκευές
- Οι αποστολές των detachable tablets διπλασιάστηκαν σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο πέρυσι
Αυτό σημαίνει, ότι οι καταναλωτές γυρεύουν συσκευές tablet που μπορούν να αντικαταστήσουν τον φορητό ή τον desktop υπολογιστή τους και η Microsoft, με την σειρά Surface οδηγεί την κατηγορία. Αυτά είναι τα μοναδικά καλά νέα για την Microsoft. Τα άσχημα νέα, είναι ότι η Apple με το iPad Pro γνώρισε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από όση αναμενόταν, ακόμα και από ειδικούς.
Ο Jitesh Ubrani, Senior Research Analyst της IDC δήλωσε: “Η εκτίμηση μας είναι ότι η Apple πούλησε κάτι παραπάνω από δύο εκατομμύρια iPad Pro την ώρα που η Microsoft πούλησε συνολικά 1,6 εκατομμύρια συσκευές Surface, με την πλειονότητα να είναι Surface Pro και όχι το οικονομικότερο Surface 3. Με αυτά τα αποτελέσματα, είναι ξεκάθαρο ότι η τιμή, δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που κοιτούν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν ένα detachable tablet, η απόδοση είναι”.
Στα οικονομικά της αποτέλεσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, η Microsoft ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από το Surface έφτασαν τα $1,35 δισεκατομμύρια, που ήταν διπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Παρόλα αυτά, αν και η σειρά Surface αποδίδει ικανοποιητικά, δεν φαίνεται να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς. Αντίθετα, μέσα σε ένα τρίμηνο μόνο, και με μία συσκευή, την ώρα που η Microsoft είχε περισσότερα μοντέλα στην αγορά, η Apple κατάφερε να την ξεπεράσει με ευκολία στις πωλήσεις.
Συνολικά, η Microsoft κατέχει 2,4% στην αγορά των tablets, η Apple κατέχει το 28%, η Samsung το 17.3% και οι ASUS και Lenovo κατέχουν 5,1% και 4,9% αντίστοιχα.
Site: http://www.windowscentral.com/ipad-pro-outsold-surface-last-quarter[/url]']Windows Central
ΣΧΟΛΙΑ (225)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση