Η αμερικανική εταιρεία, η οποία αναγνώρισε και επίσημα το πρόβλημα, ανέφερε ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση δεν προκάλεσε πρόβλημα σε όλα τα μοντέλα αλλά κάποια από αυτά τέθηκαν εκτός λειτουργίας (brick), χωρίς να έχει διευκρινιστεί μέχρι στιγμής η αιτία και το κυριότερο, πως θα ξεπεραστεί - μιας και οι προσπάθειες των χρηστών που προέβησαν σε διαδικασία επαναφοράς του λειτουργικού (restore) μέσω iTunes απέτυχαν παταγωδώς.
Οι προβληματικές συσκευές, μετά την αναβάθμιση, παραμένουν κολλημένες στην γνωστή “Connect to iTunes” οθόνη. Σύμφωνα με αναφορές, οι οποίες εντοπίστηκαν από την ιστοσελίδα MacRumors, η Apple σκοπεύει να αντικαταστήσει τα “μπρικαρισμένα” συστήματα και προτρέπει τους χρήστες να απευθυνθούν στο επίσημο δίκτυο υποστήριξης (Apple Support) της, τονίζοντας παράλληλα ότι εργάζεται για τη διόρθωση του προβλήματος.
“Εργαζόμαστε προκειμένου να διορθώσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν, αν και μέχρι στιγμής έχει επηρεάσει έναν μικρό αριθμό iPad συσκευών, τα οποία παρουσιάζουν σφάλμα κατά την αναβάθμιση και εκκίνηση του λογισμικού.” δήλωσε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας, σύμφωνα με μήνυμα που δημοσιεύτηκε από τον Rene Ritchie (Editor-in-Chief, iMore).
Site: MacRumors
ΣΧΟΛΙΑ (30)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση