Την ίδια ώρα, όμως, συμπλήρωσε ότι μάλλον είναι «αισιόδοξο» αυτό το χρονοδιάγραμμα (αν θυμηθούμε ότι η εκτόξευση του Falcon Heavy είχε εξαγγελθεί το 2013…). Από την άλλη μεριά, οι δοκιμαστικές πτήσεις δεν θα μπορούν να γίνουν πολύ αργότερα, εφόσον στόχος είναι η αποστολή φορτιών στον Άρη έως το 2022.
Ο πύραυλος BFR θεωρείται διάδοχος του Falcon Heavy και βάσει του σχεδιασμού του θα μπορεί να φέρει 37 κινητήρες Raptor (31 στον πύραυλο προώθησης και έξι στο σκάφος) που θα του προσδίδουν διπλάσια ώθηση από αυτήν ενός πυραύλου Saturn V. Στόχος είναι να είναι επαναχρησιμοποιήσιμος, ενώ θα πρόκειται για το πρώτο όχημα της SpaceX για χρήση σε αποστολές πέρα τις γήινες τροχιές.
Ενώ απώτατος στόχος είναι το ταξίδι στον Άρη, θα έχει τη δυνατότητα για ταξίδια μετ’ επιστροφής στη Σελήνη και αποστολές ανεφοδιασμού διαστημικών σταθμών. Θα μπορεί να φέρει 150 τόνους φορτίου, δηλαδή πενταπλάσιο από τον Falcon Heavy.
Πάντως, υπάρχουν και ορισμένα σημεία σκεπτικισμού. Αυτό το είδος των διαπλανητικών ταξιδιών είναι φιλόδοξο ακόμη και για τη NASA, ενώ ο BFR θα έχει μεγαλύτερο μέγεθος από τον Falcon Heavy. Παρ’ ότι η SpaceX έχει αποκτήσει στο μεταξύ μεγαλύτερη πείρα στην αεροδιαστημική τεχνολογία, το ζήτημα είναι αν αυτή αρκεί για να εκπληρώσει τους στόχους που έχει θέσει για το νέο πυραυλικό σύστημα.
ΣΧΟΛΙΑ (37)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση