Το λανσάρισμα της υπηρεσίας γίνεται σε έναν «κλειστό κύκλο», με το Facebook να συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες προκειμένου να δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες τα εργαλεία της νέας υπηρεσίας, η οποία αναμένεται να τεθεί αντιμέτωπη με το LinkedIn και το Yammer της Microsoft.
Με βάση τις πληροφορίες που έχουν γνωστοποιηθεί, το Facebook at Work μοιάζει αρκετά με το κλασσικό Facebook που όλοι γνωρίζουμε αφού περιλαμβάνει το Χρονολόγιο, τα μηνύματα και τις ομάδες, με τη διαφορά ότι αντί για φίλους, σ' αυτά βλέπετε περιεχόμενο που προέρχεται μόνο από τον επαγγελματικό σας κύκλο. Οι δύο όμως «εμπειρίες» είναι σαφώς διαχωρισμένες αφού δεν παρεμβάλλονται προσωπικές σας αναρτήσεις στο επαγγελματικό κομμάτι του Facebook και ούτε φυσικά το αντίστροφο, κάτι που δεν ισχύει με το τωρινό καθεστώς.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δυνατή και μέσω εφαρμογών που κυκλοφορεί από σήμερα το Facebook για την πλατφόρμα του iOS και του Android. Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, σε αυτές το Facebook δεν εμφανίζει διαφημίσεις ενώ δεν καταγράφει τα δεδομένα εταιρικής χρήσης κάθε λογαριασμού, με τις «ενέργειες που πραγματοποιεί κάποιος σ'αυτό να μην επηρεάζουν το κανονικό του προφίλ».
Site: ReCode
ΣΧΟΛΙΑ (10)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση