Ο Ιάπωνας κατασκευαστής Toshiba, ανακοίνωσε ότι θα μειώσει δραστικά τις δραστηριότητες της στο τομέα των καταναλωτικών υπολογιστών (B2C). Η κίνηση της, θα περιλαμβάνει την απόσυρση της από συγκεκριμένες αγορές επίσης.

Η εταιρεία αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο στην αγορά των επιχειρήσεων/ επαγγελματιών (B2B), που σύμφωνα με τη Toshiba είναι πιο επικερδής. Η εταιρεία σταδιακά θα μειώσει τις βάσεις πώλησης καταναλωτικών προϊόντων που διατηρεί από 32 σε 13. Η αναδιάρθρωση της εταιρείας, θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του εργατικού δυναμικού της, κατά περίπου 900 θέσεις, που θα προέρχονται από το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων PC.

 

Το τμήμα PC στα κεντρικά της εταιρείας στην Ιαπωνία θα "συρρικνωθεί" και ορισμένες από τις λειτουργίες του θα μεταφερθούν στο εξωτερικό. Η Toshiba στοχεύει η αύξηση των πωλήσεων της σε επιχειρήσεις να ξεπεράσει το 50% του συνόλου των συναλλαγών μέσα στο οικονομικό έτος 2014.

 

Link.png Site: GSMArena

Link.png Site: Toshiba