Η εταιρεία αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο στην αγορά των επιχειρήσεων/ επαγγελματιών (B2B), που σύμφωνα με τη Toshiba είναι πιο επικερδής. Η εταιρεία σταδιακά θα μειώσει τις βάσεις πώλησης καταναλωτικών προϊόντων που διατηρεί από 32 σε 13. Η αναδιάρθρωση της εταιρείας, θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του εργατικού δυναμικού της, κατά περίπου 900 θέσεις, που θα προέρχονται από το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων PC.
Το τμήμα PC στα κεντρικά της εταιρείας στην Ιαπωνία θα "συρρικνωθεί" και ορισμένες από τις λειτουργίες του θα μεταφερθούν στο εξωτερικό. Η Toshiba στοχεύει η αύξηση των πωλήσεων της σε επιχειρήσεις να ξεπεράσει το 50% του συνόλου των συναλλαγών μέσα στο οικονομικό έτος 2014.
Site: GSMArena
Site: Toshiba
ΣΧΟΛΙΑ (5)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση