Μετά την καταστροφή με το Galaxy S5, η Samsung υπολόγιζε να καλύψει το χαμένο έδαφος με το Galaxy S6 και να ξαναπιάσει κορυφή, ενώ κάποιοι βιάστηκαν να χαρακτηρίσουν το κινητό ως "iPhone killer".

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με μία νέα αναφορά, η νέα γενιά της ναυαρχίδας της Samsung τα πηγαίνει σε πωλήσεις ακόμα χειρότερα από την προηγούμενη, οι οποίες έχουν φτάσει μόλις τα 10 εκατομμύρια τεμάχια, όσα δηλαδή πούλησε το iPhone 6, το πρώτο σαββατοκύριακο της διάθεσης του.

 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η στρατηγική της Samsung, ήταν λανθασμένη. Αναφορές από τα Κορεατικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για 1 εκατομμύριο πωλήσεις λιγότερες από αυτές που σημείωσε το προηγούμενο μοντέλο στο ίδιο διάστημα πέρυσι.

 

Επίσης, σύμφωνα με μία έρευνα από την επενδυτική τράπεζα Oppenheimer, το αποτέλεσμα οφείλεται στο ότι η Samsung απέτυχε να προσφέρει πειστικούς λόγους στους πελάτες της να προτιμήσουν το τελευταίο της δημιούργημα, παρά τον τολμηρό σχεδιασμό του Galaxy S6 edge. "Αν κοιτάξουμε την ναυαρχίδα της Samsung για το 2015, το Galaxy S6 edge, όλοι οι παράγοντες διαφοροποίησης αφορούν στο hardware: μία κορυφαία CPU, κυρτή οθόνη, μεταλλικό σασί σαν του iPhone, αισθητήρας δαχτυλικών αποτυπωμάτων στην πρόσοψη, κάμερα με OIS. Παράλληλα, βλέπουμε ελάχιστη βελτίωση στην εμπειρία του χρήστη με το λογισμικό, και καθόλου πρόσθετη αξία για τους σημερινούς χρήστες της Samsung που διαθέτουν παλαιότερες γενιές συσκευών".

 

Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι ο Πρόεδρος της Samsung, JK Shin έχει αρνηθεί ότι αληθεύει ο αριθμός "10 εκατομμύρια", αλλά από την άλλη δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα ακριβέστερα νούμερα. Αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι στην Κίνα τον τελευταίο χρόνο, η Samsung δεν τα πηγαίνει τόσο καλά, ενώ οι πωλήσεις του iPhone της Apple έχουν αυξηθεί γεωμετρικά την ίδια περίοδο.

 

gallery_286955_2025_42559.jpg

 

Πέρυσι, η αποτυχία του Galaxy S5 είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να ανακοινώσει άσχημα οικονομικά αποτελέσματα, οι συσκευές να μένουν απούλητες στα ράφια των καταστημάτων ενώ έγιναν και απολύσεις κορυφαίων στελεχών, μεταξύ των οποίων ήταν ο Lee Don-joo, Υπεύθυνος του τμήματος στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας στον τομέα των φορητών συσκευών, ο Kim Jae-kwon, Υπεύθυνος του τμήματος Global Operations και ο Lee Chul-hwan, που ήταν Υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα φορητών συσκευών.

 

Link.png Site: Business Insider

Link.png Site: Cult of Android