Ο Jen-Hsun από την NVIDIA αποκάλυψε σε πρόσφατη εκδήλωση της εταιρείας το G-Sync, μια νέα προσθήκη για τις gaming οθόνες η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει στην εξάλειψη των φαινομένων του screen tearing και skipping.

Μέχρι στιγμής υπάρχουν εταιρείες που έχουν συμφωνήσει να ενσωματώσουν τη νέα τεχνολογία στα επόμενα μοντέλα τους όπως η ASUS, η BenQ, η Philips και η ViewSonic. Έχοντας ενσωματωμένο το G-Sync οι οθόνες εξωτερικά φαίνονται ίδιες, καθώς ενσωματώνεται στο πίσω μέρος τους χωρίς να καταλαμβάνει επιπλέον χώρο. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι το G-Sync δε θα εκτοξεύσει τις τιμές των οθονών, ενώ θα συνεργάζεται με GPU αρχιτεκτονικής Kepler (μοντέλα GTX 660 ή νεότερα).

 

Πρόκειται για ουσιαστικές αλλαγές για τους gamers καθώς η οθόνη συγχρονίζεται με το FPS της GPU εξαφανίζοντας έτσι το φαινόμενο των stutters. Καθώς η GPU είναι αυτή που καθορίζει τους χρόνους ανανέωσης, η οθόνη βρίσκεται σε συγχρονισμό με αυτή απαλείφοντας έτσι και το φαινόμενο του tearing.

 

Η εταιρεία έχει δημοσιεύσει ένα video με τις δυνατότητες του, όπου φαίνονται επίσης και οι διαφορές σε μια V-Sync οθόνη με τη G-Sync. Οι πρώτες οθόνες με το G-Sync θα κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2014.

 

Link.png Site: http://blogs.nvidia.com/blog/2013/10/18/g-sync/[/url]']Nvidia Blog