Σύμφωνα με την Logitech, εδώ και καιρό πραγματοποιούνται σημαντικές αλλαγές παρασκηνιακά στο εσωτερικό, την δομή και την φιλοσοφία της εταιρείας, και για αυτό αποφάσισε να αποκαλύψει την μεγαλύτερη μεταμόρφωση του brand στην ιστορία της Logitech.

Όπως είναι γνωστό, ο προϊοντικός προσανατολισμός τη Logitech περιλαμβάνει κυρίως ποντίκια, πληκτρολόγια και διάφορα περιφερειακά (χειριστήρια, τηλεχειριστήρια, συστήματα ήχου κ.ά) κυρίως για υπολογιστές αλλά και για φορητές συσκευές τελευταία, ωστόσο τώρα, η εταιρεία θέλει να επεκταθεί και σε άλλες προϊοντικές κατηγορίες και για αυτό λανσάρει ένα νέο λογότυπο καθώς και ένα ολοκαίνουριο brand, την Logi.

 

Ο νέος υπεύθυνος του τμήματος σχεδίασης της εταιρείας, Alastair Curtis, με θητεία στην ηγετική ομάδα της Nokia, αναμένεται να δώσει νέα διάσταση στον σχεδιασμό των προϊόντων της εταιρείας ενώ αναμένεται να την δούμε να εισέρχεται σε νέες κατηγορίες προϊόντων, με περισσότερη φρεσκάδα και χρώμα, και με περισσότερη έμφαση στην εργονομία που θα προσφέρουν σούπερ εμπειρίες χρήσης.

 

 

Link.png Site: Logitech