Η αλλαγή αφορά ίσως το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας, τη μηχανή αναζήτησης και την κεντρική σελίδα της εταιρείας, το Google.com, με τα αποτελέσματα να εμφανίζονται για πρώτη φορά με μαύρο χρώμα και όχι το κλασσικό μπλε που είχαμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Το μαύρο χρώμα σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές και εικόνες, χρησιμοποιείται μόνο στον τίτλο κάθε ιστοσελίδας που εμφανίζεται στα αποτελέσματα όμως υπάρχουν επιπλέον αλλαγές στην απεικόνιση των συνδέσμων και του μικρού κειμένου που συνοδεύει κάθε αποτέλεσμα.
Αν και θεωρητικά, η αλλαγή είναι ανεπαίσθητη, εντούτοις πολλοί από τους χρήστες στους λογαριασμούς των οποίων έχει ενεργοποιηθεί δοκιμαστικά η αλλαγή, δε διστάζουν να εκφράσουν την πλήρη αντίθεσή τους με τα σχέδια της Google, χρησιμοποιώντας είτε τα forum υποστήριξης της εταιρείας είτε τα social media. Πολλά από τα παράπονα εστιάζουν στην ανάγκη να ξεχωρίζει άμεσα κάθε διαφορετικό στοιχείο ενός αποτελέσματος αναζήτησης, ενώ δε λείπουν και αναφορές περί κακής ψυχικής διάθεσης που προκαλεί το μαύρο χρώμα.
Όπως ισχύει σε παρόμοιες περιπτώσεις, η αλλαγή σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ως μια ειλημμένη απόφαση, με τη Google να προχωρά σε δοκιμές προκειμένου να συγκεντρώσει όσα περισσότερα σχόλια μπορεί και να αποφασίσει για την υιοθέτηση ή μη της αλλαγής.
Site: TheNextWeb
ΣΧΟΛΙΑ (32)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση