Ο αριθμός των ενεργών χρηστών που το χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση, τα downloads, ο χρόνος που ασχολούνται με την εφαρμογή απέχουν αρκετά από τα αντίστοιχα δεδομένα τον προηγούμενο μήνα, κάτι που ουσιαστικά δείχνει την πτωτική πορεία του. Τα δεδομένα για λογαριασμό της Axiom Capital Management συνέλεξαν οι εταιρείες Sensor Tower, SurveyMonkey και Apptopia και είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτα και καθησυχαστικά για τους επενδυτές και τα στελέχη των Facebook, Snapchat, Twitter και Tinder. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται ο αναλυτής της εταιρείας επενδύσεων Axiom Capital Management, Victor Anthony.
“Λαμβάνοντας υπόψη την ταχεία αύξηση στην χρήση του Pokemon Go από την κυκλοφορία του τον Ιούλιο, οι επενδυτές άρχισαν να ανησυχούν ότι αυτή η νέα εμπειρία χρήσης μειώνει τον χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες σε άλλα mobile apps” επισήμανε ο Victor Anthony.
Δεν πέρασε μεγάλο διάστημα από την διάθεση του Pokemon Go τον Ιούλιο, και οι χρήστες ξόδευαν περισσότερο χρόνο παίζοντας το παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας από όσο ξόδευαν στα Snapchat, Twitter και Facebook. Αν ωστόσο αυτή η τάση που παρατηρείται σήμερα συνεχιστεί, τότε τα δεδομένα δείχνουν ότι η δημοτικότητα του Pokemon Go θα είναι βραχύβια, όπως και γενικότερα των παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας σύμφωνα με τον Victor Anthony.
Site: C|Net
ΣΧΟΛΙΑ (61)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση