Σε σχετική δήλωση που έκανε πρώτα στο Campaign και αργότερα επιβεβαιώθηκε και από το The Verge, εκπρόσωπος της Google είπε ότι η εταιρεία θα εστιάσει σε μορφές διαφήμισης που είναι περισσότερο ελκυστικές στους διαφημιστές και στους θεατές.
“Δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μία καλύτερη εμπειρία διαφημίσεων για τους online χρήστες. Ως μέρος αυτής της προσπάθειας αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε την υποστήριξη των διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν παρέχουν δυνατότητα παράβλεψης από το 2018 και θα εστιάσουμε σε μορφές (διαφήμισης) που λειτουργούν το ίδιο καλά, και για τους χρήστες και για εκείνους που θέλουν να διαφημίσουν προϊόντα” είπε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Αν και αυτά είναι εξαιρετικά νέα, δεν σημαίνει ότι το YouTube θα σταματήσει όλες τις “unskippable ads”. Μορφές που περιλαμβάνουν διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης των 15 και 20 δευτερολέπτων θα παραμείνουν, και το πιθανότερο είναι ότι θα βλέπουμε “bumper ads” των 6 δευτερολέπτων αντί για αυτές που μπορείτε να παρακάμψετε μετά τα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα.
Site: The Verge
ΣΧΟΛΙΑ (38)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση