Η ανακοίνωση αυτή αποτελεί μια σειρά από ένα σύνολο νέων μέτρων προκειμένου η εταιρεία να γίνει πιο ελκυστική στους επαγγελματίες ταξιδιώτες. Μόλις το περασμένο έτος, ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair, Michael O'Leary, ανέφερε πως αδικαιολόγητα η εταιρεία εξοργίζει τους πελάτες της. Άλλωστε η Ryanair διακρίνεται για την εξεύρεση τρόπων ώστε να επιβάλει πρόσθετες χρεώσεις στους επιβάτες της, με τον ίδιο τον O'Leary να αστειεύεται στο παρελθόν αναφέροντας ότι η εταιρεία του σκέφτεται να χρεώνει την επίσκεψη στις τουαλέτες του αεροσκάφους.
Πρόσφατα, η Ryanair άλλαξε στρατηγική, ανασχεδιάζοντας τον ιστότοπό της, περικόπτοντας τις επιπλέον χρεώσεις, επενδύοντας στο marketing και εισάγοντας την business class. Η τελευταία νέα προσθήκη αφορά την πιθανή διάθεση δωρεάν σύνδεσης στο Internet η οποία θα είναι χορηγούμενη από εταιρείες που εδρεύουν στη πόλη του τελικού προορισμού.
Όπως ξεκαθάρισε ο Chief Technology Officer της εταιρείας, John Hurley, το δωρεάν Wi-Fi θα παρέχεται δοκιμαστικά σε διαδρομές που πραγματοποιούν συχνότερα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, ενώ πιθανόν να μην υπάρχει χρέωση για απλή χρήση όπως έλεγχος των e-mail, κάτι που δεν θα ισχύει για πιο "βαριά" χρήση.
Site: TheNextWeb
ΣΧΟΛΙΑ (51)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση